2012. január 20., péntek

És ő mindig az álmom marad

És ő mindig az álmom marad

Tartalom

Kimberly Evans hosszú epekedések után feladja ama álmát, miszerint Jared egyszer észre veszi. Az élete új fordulatot vesz, s mondhatni teljesen kikel magából az általában mindig barátságos, kedves lány, akibe Jared egy heti hiányzás után bevésődik. A fiú egyszerűen képtelen felfogni, hogy mi ütött a lányba, míg Kim azt nem érti, hogy Jared miért van egyfolytában a nyomában, mikor végre túltenné magát mindenen, amit eddig sérelmezett nem túl izgalmas életében.
Kim minden bizonnyal megtudja, hogy a farkasfiú miért is óvja őt mindentől, de miként fog rá reagálni? Beteljesedhet szerelmük, miközben Forks és Lapush határain vámpírok és farkasok igyekeznek egyességet kötni, aminek bizony áldozatai lesznek?

Prológus

Vivienn sosem az ártatlanságáról és az angyali viselkedéséről volt híres, Vivienn sosem beszélt rólam úgy, mintha elvárásai lennének velem szemben, mintha meg kellene ütnöm egy bizonyos mércét, hogy a barátnőjének mondhasson. Vivienn volt az első lépés a felejtés irányában, melyet akkor iktattam be, mikor Jared egy hétig kiírta magát az iskolából. Hogy miért tettem ezt? Ez egyszerű. Jared Cameron sosem vett észre, sosem tett úgy, mintha léteznék, mintha tudná, hogy a padtársa vagyok már évek óta. Olyan mérhetetlen gátakat és akadályokat szabott elém, amiket én, egyszerű halandó képtelen voltam átugrani akármennyire is próbáltam. Ő sosem emlegetett másoknak, vagy ha igen azt is csak azért, hogy elmondhassa mennyire lehetetlen vagyok és bosszantó, Vivienn viszont pár nap alatt bevezetett a baráti körébe, s olyan kapukat nyitott meg számomra, amik létezéséről nem is tudtam. Nem is gondoltam volna, hogy a gimi falain belül olyan emberekre akadhatok még ennyi idő után, akik nem úgy emlegetnek, mint valami hibát, amit helyre kellene hozni, mint ahogyan a szüleim is tették, mikor a bátyám orvosira lépve Londonba költözött, hogy a legjobb iskolákban tanulhasson.
Dominic mindig kitűnő tanuló volt, ésszerű és megfontolt fiú lett belőle az évek során, s jó báty módjára próbált megvédeni szüleink elől, akik helytelenítően figyelték miként lesz az ő gyönyörűséges fiókájukból rút kiskacsa. Dom szerette ezt a kis kacsát, bátorítóan figyelte miként próbálom megtalálni saját magam abban reménykedve, hogy tanácsai meghallgattatásra találtak, s nem sodródok ki a sínekről, melyeket ő maga tett le elém átküzdve minket Monica és Jim szigorán.
Csak aztán Dominic elrepült, ki Londonba, onnan pedig nem tudott megvédeni, sem a szüleinktől, sem a világ olyan részétől, ami eddig semmiségnek tűnt a bátyám óvó szárnyai között.
Ekkor jött Vivienn, újabb utat nyitott meg számomra, amin én igyekeztem elindulni, csak aztán Jared újra suliba kezdett járni, ami mindent megváltoztatott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése